Tisdag

Hejsan bloggis. Jag har lite gått i ide i helgen men nu har jag återuppstått med förhoppningsvis lite ny energi. Idag är jag ledig, eller ja ledig och ledig, ska läsa en lång artikel på engelska tills imorgon och analysera den typ. Det kanske inte är att vara ledig nu när jag tänker efter.
 
Om typ en timme ska jag på indoor walking. Ska försöka ha börjat läsa lite innan dess och efter dess givetvis
. Detta lär ju ta sin lilla tid. Jag har blivit äckligt dålig på engelska så jag fattar typ inget när jag läser. Usch jag får lite ångest av det. Borde verkligen åka till typ london en längre tid för att öva upp det här. Well well. Jag var på bodypump igår, försöker hålla uppe det här med att träna oftare. SKA fan få resultat, annars blir jag tokig :)
 
Nää om man skulle ta och sätta igång då innan klockan blir för mycket. Ha en fin dag, ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0