Torsda

Hej bloggis. Har just ätit frukost, ska om en stund promenera med Ida bort till gymmet. Är väl egentligen inte assugen och fanns inget pass heller men ska allt se till att fixa det ändå. Jag ska ju inte va nån latmask har jag ju lovat mig :)

Igår bakade jag bröd igen :) jag tyckte inte det var supergott men det dög ju, ska fortsätta experimentera. Baka är min terapi under grubbliga dagar, vilket gårdagen blev. Vet inte vad jag ska säga om saken, ska fortsätta måla stolar idag och chilla på livet typ. Man får hålla huvudet högt och njuta av det fina i livet, för det har jag ju gott om faktiskt :)

Nu är det dags att sätta på sig träningskläder. Ha en fin dag ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0